Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Выхаваўчая работа

Мэта: Ствараць ўмовы для фарміравання і развіцця сацыяльна адаптаванай, сацыяльна актыўнай, творчай, фізічна развітай асобы выхаванцаў установы адукацыі з каштоўнаснымі адносінамі да гістарычнай і культурнай спадчыны, з устойлівай грамадзянскай пазіцыяй праз павышэнне эфектыўнасці работы па выхаванні грамадзянскасці, патрыятызму, прававой, маральнай культуры.

 Задачы:

Працягваць работу па рэалізацыі мерапрыемстваў Комплекснай праграмы выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі.

Спрыяць фарміраванню грамадзянскай і сацыяльнай пазіцыі асобы, патрыятызма і нацыянальнага самасазнання, прававой і інформацыйнай культуры праз удасканльванне мадэлі ідэалагічнай і выхаваўчай работы.

Актывізаваць работу с бацькамі праз “Бацокоўскі ўніверсітэт”, развіццё клубнай дзейнасці, далучэнне ў стварэнні культурна - адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі, выкарыстоўваючы новыя формы спартыўна-массавай і творчай работы.

Падтрымліваць творчую актыўнасць навучэнцаў праз актывізацыю школьнага самакіравання, развіццё творчага патэнцыяла лідарскіх якасцей навучэнцаў, , валанцерскую дзейнасць, праз комплексную падтрымку значных ініцыятыў і развіццё дзейнасці дзіцячых і моладзевых аб’яднанняў, праектную дзейнасць.

Ствараць неабходныя ўмовы для ўмацавання і развіцця духоўнага, эмацыянальнага, інтэлектуальнага, фізічнага здароўя ўсіх суб’ектаў адукацыйнага працэсу.

Працягваць работу па павышэнню адказнасці бацькоў за выхаваннем і навучаннем дзяцей.

Удасканальваць работу па прафілактыцы шкодных звычак, ужывання і распаўсюджвання наркатычных сродкаў, супрацьпраўных паводзін навучэнцаў, праз скаардынаванае ўзаемадзеянне ўсіх ўдзельнікаў педагагічнага працэсу, дзяржаўных устаноў і грамадскіх аб’яднанняў.

Актвыізаваць работу па фарміраванню навыкаў ЗЛЖ, адказных адносін да свайго здароўя, патрэбнасці ў ЗЛЖ, фарміраванне культуры бяспекі жыццядзейнасці, навыкаў эмацыянальнай самарэгуляцыі і самакантроля.

Стымуляваць работу класных кіраўнікоў па укараненню ў практыку новых педагагічных тэхналогій па стварэнні ўмоў для самарэалізацыі асобы кожнага навучэнца праз далейшае ўдасканаленне сістэмы пазакласнай работы.